Bådoptagning

10.09.21

 

Så er listerne til optagning klar i klubhuset. 

* Tirsdag d 28.09.21

* Fredag d 08.10.21

* Lørdag d 16.10.21

* Fredag d 22.10.21

* Lørdag d 30.10.21

* Fredag d 5.11.21

* Tirsdag d 09.11.21

Alle dage med start ca kl 08.00

Følg venligst vejledningen til udfyldelse af listen.

-Havnefogeden.

Kommunikation fra Greve-Marina S/I

07.09.2021

 

Havnebestyrelsen holdt Generalforsamling 1.september 2021. Dagsordenen var fyldt med vigtige og store emner. Mødet trak derfor længere ud end vi havde planlagt, men blev holdt i god og konstruktive tone. Regnskab for 2019, 2020 og budget for 2021 blev godkendt. Bestyrelsens forslag til nye principper med differentierede havnetakster blev debatteret. Generalforsamlingen var overvejende positiv over for principperne, men da der også var argumenter imod, opfordrede generalforsamlingen bestyrelsen til at indkalde til en ekstraordinær generalforsamling. Bestyrelsen bør være mere konkret og have endelige tal på de nye takster. Bestyrelsen vil drøfte den videre proces på først kommende bestyrelsesmøde. Bestyrelsen præsenterede forslaget til havnens nye strategiske plan ”Greve Marina mod 2030”, der blev modtaget meget positivt af generalforsamlingen. Generalforsamlingen ytrede utilfredshed med at kønsopdelingen af toiletterne på Hejren var blevet fjernet. Bestyrelsen tog kritikken til efterretning. Hejrens ø-udvalg diskuterer mulige løsninger på førstkommende ø-udvalgsmøde. Det detaljerede referat af mødet vil blive udsendt snarest. Efter generalforsamlingen konstituerede den nye bestyrelse sig således: Formand: Bjarke M. Christensen Næstformand: Johannes Michael Bührmann Kasserer: Jan B Asmussen der sammen med Michael Birk (nyvalgt), Bjørn B. Nielsen (nyvalgt), John Frederiksen (nyvalgt), Kenneth Obionu, Aksel A. Glæsner, Marianne Pedersen, John T. Olsen og Torben Hoffmann udgør den samlede bestyrelse for Greve Marina. Den nye bestyrelse har aftalt bestyrelsesmøde den 30.september. Kommunikation fra S/I Greve Marina

Generalforsamling 2020 & 2021

Generalforsamling

S/I Greve Marina

Herved indkaldes til S/I Greve Marinas ordinære generalforsamling for 2020 & 2021

Onsdag d. 1.september 2021 kl. 19:00

På Hedelyskolen i kantinen

Dønnergårds Alle 30, 2670 Greve

Dagsordenen for den ordinære generalforsamling omfatter:

  1. Valg af dirigent og referent.
  1. Havnebestyrelsens beretning (udsendt på forhånd).
  1. Godkendelse af regnskabet for den selvejende institution, herunder særskilt godkendelse af regnskaberne for Hejren og Mågen.
  1. Godkendelse af budget for den selvejende institution, herunder særskilt godkendelse af budgetter for Hejren og Mågen samt varsling af differentierede havnetakster fra år 2022.
  1. Indkomne forslag:

 

  1. Ny strategiplan for havnens udvikling frem til 2030.

 

  1. ”På de broer hvor det har vist sig, at der ikke er el-udtag så behovet for el-udtag er dækket, etableres supplerende el-standere”.
  1. Valg af revisor.

Spørgsmål til generalforsamlingen:

  1. Har bestyrelsen/havnen fundet ud af hvad der forårsagede den brand på bro 10 og hvad har vi lært af det?
  2. Er det nye WIFI-system færdig udbygget?
  1. Fortrykte fuldmagter kan afhentes på havnekontoret, Max 1 per deltager.

Oprydning og P-pladser.

                                                             

                                                                        Greve-Marina d 27.05.2020

 

Så er de planlagte søsætninger vel overstået. og vi er klar til at tage hul på en, forhåbentlig lang, sommer!

I år er der kommet rigtig mange nye i Havnen, der er faktisk næsten ikke flere ledige pladser tilbage. Og det er jo godt, men det betyder så også at vi er mange der skal deles om ikke ret mange P-pladser.

Derfor vil jeg bede alle om at gå en tur hen til det sted jeres båd stod på land, og se om ikke stativet/ bukkene kan flyttes så der bliver lidt flere P-pladser. Samtidig vil jeg opfordre til at kaste et kritisk blik på jorden omkring din vinterplads; er alt fra forårsklargøringen fjernet? malerbøtter & pensler, presenninger, tovværk , div brædder, osv... 

Har du en bådtrailer? Der står mange trailere på P-pladsen lige efter bommen. Dem skal vi have flyttet til pladsen ved bro 1 og 2. Igen for at få frigivet plads til bilerne.

Til sidst skal i sørge for at jeres stativer, bukke og trailere er tydeligt mærket med bro og pladsnummer.

Mærker udleveres på havnekontoret.

God sommer.-Thomas Havnefoged.