Søsætning 2022

                                                                                                                   Greve Marina d. 02.03.2022

Så er der under en måned til vi starter med søsætningerne!

Listerne hvor du skal skrive dig på, bliver ophængt i klubhuset d. 15 Marts.

Datoerne er som følger;

* Tirsdag d. 29.03

* Fredag d. 08.04

* Torsdag d. 14.04  ( Helligdag )

* Lørdag d. 23.04

* Fredag d. 29.04

* Torsdag d. 05.05

* Torsdag d. 12.05

* Tirsdag d. 24.05

Alle dage med start kl 08

I lighed med sidste år vil der ikke blive søsat både uden navn og hjemhavn! 

Som hjemhavn kan benyttes Greve, Hundige eller Greve Marina.

Vel mødt!                                       

-Thomas Havnefoged.

Havneafgift 2022

                                                                                                                                           24.01.2022

Der er pr. mail sendt faktura til alle pladsejere på havneafgift for 2022. Har du ikke modtaget den, kan det skyldes, at du har skiftet mail adresse eller dit spam-filter har lagt mailen i din spam bakke. Kan du ikke finde mailen med vedhæftet faktura, bedes du sende en mail til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så vi har den korrekte mail adresse til dig.

 

                                                                                   Mvh Havnekontoret.

 

Elpris

                                                                                                                            12.01.2022

 

På grund af de stadigt stigende elpriser ser bestyrelsen sig nødsaget til at hæve prisen pr kwh med 25 øre til kr. 3,25,-

Bestyrelsen følger løbene prisudviklingen, og vil om nødvendigt justere den igen senere.

Havnekontor lukket

Havnekontoret er lukket mandag d 03.01.22.

Kommunikation fra Greve-Marina S/I

Komunikation fra Greve Marinas bestyrelse kan læses her ; Hj_side.pdf 

Referat fra den ekstraordinære generalforsamling

                                 logoren ny

 

 

Referatet fra den ekstra ordinære generalforsamling kan læses Klik her

 

 

 

 

Vand lukkes

 

logoren ny

Der lukkes for vandet på alle broer fredag d. 26.11.21

Mvh. Havnefogeden

Covid-19

OBS

 

Bestyrelsen har drøftet den indstilling folketingets epidemiudvalg netop har modtaget fra regeringen. Vi ved for nuværende ikke om indstillingen bliver vedtaget, om der bliver lavet ændringer i indstillingen og hvornår de nye krav til Corona restriktioner (Corona Pas) træder i kraft. Vi ved blot at vi lige pt står med en risiko for at der i sidste sekund er krav vi skal leve op til på torsdag.Vi beder jer derfor om at være klar til, at vi i timerne helt op til mødets start torsdag kl 19 kan være forpligtet til at udsende Corona restriktioner vedr. mødet. Det mest sandsynlige er at der kan komme krav om gyldigt Corona Pas efter de nye regler (Vaccineret, Testet inden for 72 timer eller overstået sygdom inden for de sidste 6 måneder).Vi opfordrer derfor allerede nu alle til at være klar med en grønt Corona pas til på torsdag, enten via vaccination eller en gyldig test. Vi skal også holde os klar til kun at acceptere 1 person pr bådplads til mødet.Under alle omstændigheder er det jo altid godt at være testet og huske på de gode hygiejneregler vi har lært under Corona epidemien

Mvh Bestyrelsen

Ekstraordinær Generalforsamling 11.11.21

                                                                                                   D. 18.10.21

Der er udsendt indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling d 11.11.21 til bådpladsEJERE pr e-mail.

Har du ikke fået indkaldelsen, kontakt da venligst havnekontoret.

Mvh. -Havnefogeden

Kommunikation fra S/I Greve Marina

Kommunikation fra S/I Greve Marina      d.14-10-21

Havnebestyrelsen har holdt bestyrelsesmøde 30.september og 13.oktober 2021. Den nye bestyrelse, som blev valgt på generalforsamlingen 1.september, har gennemgået og drøftet vores forretningsorden, så vi er sikre på at vores arbejde forløber velordnet. Vi har svære ting foran os, så det er vigtigt at vi arbejder ordentligt og effektivt. Vi har besluttet at vedblive med at udsende nærværende kommunikation efter hvert bestyrelsesmøde. Vi har også besluttet at oprette en mail så man kan komme i kontakt med formand og næstformand hvis man mener, at der er behov for at eskalere en sag til bestyrelsen. Vi henstiller dog til at alle henvendelser først er søgt løst med havnens personale inden man retter henvendelse til bestyrelsen. Bestyrelsen har gennemgået rækken af kommentarer fra generalforsamlingen og aftalt hvem der skal afklare disse og eventuelt løse opgaverne. Bestyrelsen drøftede den videre proces med indførelsen af differentierede havneafgifter for pladsejerne. Bestyrelsen mener det er vigtigt at få sat det i værk for 2022, da havnen på mange punkter har behov for øgede indtægter til vedligehold af vores anlæg, så ikke havnen forfalder. Bestyrelsen blev på generalforsamlingen opfordret til at indkalde til en ekstraordinær generalforsamling, hvor tallene for de fremtidige pladsafgifter kunne fremlægges og gennemgås. Indkaldelse af pladsejere til 11.november vil ske i en separat indkaldelse. Regulering af øvrige takster aftaler vi på næste bestyrelsesmøde. Bestyrelse har aftalt at havneøernes priser skal gøres så ens som muligt. Vi ser ingen grund til at den samme service skal koste noget forskelligt på de to havneøer. Bestyrelse har aftalt næste bestyrelsesmøde til den 9.december.

 

Referat fra Generalforsamlingen 2021, kan læses her.